De poorten van hel.Masahiro Ito, de oorspronkelijke art director van Silent Hill en de bedenker van Pyramid Head, heeft gezegd dat hij te druk was met het maken van Silent Hill-games en daardoor geen vriendin kon krijgen.
1 month Ago
De oorspronkelijke art director van Silent Hill en de bedenker van Pyramid Head, Masahiro Ito , heeft gezegd dat hij te druk was met het maken van Silent Hill-games om een vriendin te kunnen krijgen. PC Gamer ontdekte een aantal berichten op X/Twitter van Ito, waarin hij duidelijk maakte dat zijn tijd als game developer niet altijd rozengeur en maneschijn was — en niet alleen omdat hij werkte aan de angstaanjagende survival horror-franchise. Tussen 1999 en 2003 bracht Konami Silent Hill, Silent Hill 2 en Silent Hill 3 uit, en Ito was nauw betrokken bij hun creatie.
“Al die tijd dat ik op de kunstacademie zat of werkte aan Silent Hill 1, 2, 3 en een geannuleerde titel, had ik nooit vriendinnen omdat ik er geen tijd voor had,” zei Ito. “Ik dacht nooit dat ik een genie was, maar ik was verschrikkelijk competitief. De enige manier om genieën te verslaan is jezelf volledig over te geven aan wat je wilt bereiken.
” Hoewel Ito niet zei dat hij spijt heeft van zijn tijd aan de serie, die momenteel een heropleving beleeft dankzij de kritisch en commercieel geprezen Silent Hill 2-remake , is Ito in het verleden openhartig geweest over de serie. “ Ik wou dat ik die F***ing Pyramid Head niet had ontworpen ,” zei hij in een bericht uit 2022. Dit komt samen met kritiek op uitgever Konami.
“Het gebruik van [Pyramid Head] in zoveel titels maakt dat het [Pyramid Head] goedkoop aanvoelt,” zei Ito in een inmiddels verwijderd bericht. Konami werkte samen met ontwikkelaar Bloob.
Copyright @ 2024 IBRA Digital