Voelde toch verkeerd.In The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom overwoog Nintendo om voor het eerst in de geschiedenis van de serie Link een stem te geven. Echter, na experimenten besloot het bedrijf om deze verandering te laten vallen, omdat het simpelweg "verkeerd voelde."
1 month Ago
In The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom overwoog Nintendo om voor het eerst in de geschiedenis van de serie Link een stem te geven. Echter, na experimenten besloot het bedrijf om deze verandering te laten vallen, omdat het simpelweg "verkeerd voelde." In een interview met Famitsu , vertaald door Automaton , legden Zelda-producer Eiji Aonuma en directeur Satoshi Terada uit dat ze een 38 jaar oude traditie overdachten door Link te laten praten, vooral omdat de rol van Zelda in Echoes of Wisdom was omgekeerd.
In deze game zou Link nu Zelda moeten begeleiden, een rol die doorgaans door Zelda zelf werd vervuld. Aonuma verklaarde: "In de Zelda-serie spreekt de protagonist niet, daarom spreekt Link ook niet." Toch werd, vanwege de nieuwe dynamiek in Echoes of Wisdom, overwogen om Link te laten praten.
"We lieten Link in het begin een beetje praten, maar het voelde echt verkeerd," voegde Aonuma toe. "We bleven denken: 'Hij zou dat nooit zeggen.'" Terada legde verder uit: "Wat we hem ook probeerden te laten zeggen, het voelde gewoon niet goed.
Niemand wist het antwoord op de vraag: 'Wat zou Link zeggen?' En dat is logisch, want hij heeft nooit eerder gesproken. Daarom moesten we een setting creëren waarin hij niet kon praten, en dat leidde tot een belangrijk deel van het verhaal." De vraag of Link ooit zal spreken, kan beantwoord worden door de live-action The Legend of Zelda-film die Nintendo voor het einde van 2030 wil uitbrengen .
Regisseur Wes Ball, die de film in handen heeft,.
Copyright @ 2024 IBRA Digital