"We werkten een aantal maanden misschien wel zestien uur per dag."Ievgen Grygorovych, de baas van Stalker 2-ontwikkelaar GSC Game World, heeft gesproken over de problemen rond de ontwikkeling van de game en de zware crunch die het team heeft doorgaan terwijl ze wanhopig probeerden de game klaar te krijgen voor release.
1 week Ago
De baas van Stalker 2 -ontwikkelaar GSC Game World heeft gesproken over de problematische ontwikkeling en de zware crunch die het team heeft doorgemaakt terwijl ze wanhopig probeerden de game klaar te krijgen voor de lancering te midden van de Russische invasie van Oekraïne. De meest recente vertraging van Stalker 2 werd aangekondigd in jul i, toen de game in september zou uitkomen. GSC Game World zei destijds dat de extra twee maanden de ontwikkelaars de kans zouden geven om “onverwachte anomalieën,” oftewel bugs, te verhelpen.
Maar Stalker 2 werd gelanceerd met een aantal bugs en features die niet goed werken, waaronder A-Life 2.0, dat bepaalt hoe het leven in de open wereld functioneert. Na een vertoning van de documentaire bij BAFTA in Piccadilly, Londen, sprak IGN US met GSC Game World CEO Ievgen Grygorovych en creatief directeur Maria Grygorovych over wat er misging met A-Life 2.
0 , maar ook meer in het algemeen over de ontwikkeling en lancering van de game. Een van de belangrijkste vragen waar GSC mee te maken heeft gehad, is of ze Stalker 2 verder hadden kunnen uitstellen om de bugs voor de lancering glad te strijken. Maar zowel Ievgen als Maria zeiden dat dit onmogelijk zou zijn geweest, gezien de crunch die het team al had doorstaan in de maanden voorafgaand aan november.
(Houd er rekening mee dat Engels niet de eerste taal is van Ievgen of Maria.) “Game-ontwikkeling is moeilijk,” zei Maria. "Spelers kunnen ons vergelijken met veel bedrijven.
Veel bedrij.
Copyright @ 2024 IBRA Digital