Black Myth: Wukong - Onze benchmarks van het nieuwe Unreal Engine 5-spel

Veeleisend spektakel | De eerder gepubliceerde benchmark tool toont indrukwekkende graphics en een enorme honger naar hardware voor het rollenspel.

1 month Ago


Black Myth: Wukong is een langverwachte Unreal Engine 5 game en maakt indruk met gedetailleerde graphics en talloze effecten. De studio Game Science heeft een benchmark uitgebracht op Steam om u een korte indruk te geven van de graphics en natuurlijk of u een computer hebt die snel genoeg is om Wukong soepel te spelen. De benchmark toont een herspeelbare vluchtsequentie met de camera door de jungle en is waarschijnlijk bedoeld om de typische belasting tijdens het spel te laten zien.

Aan het einde ziet u een gedetailleerd overzicht van de framerates. Aangezien het spel -volgens de gepubliceerde gameplay-scè€nes- een RPG van derden vol actie is met veel gevechten, moet u streven naar een framerate van minstens 60 fps. De gebruikte Unreal Engine 5 ondersteunt alle huidige pc-functies zoals ray tracing (alleen bij Nvidia) en upscaling via Nvidia DLSS, AMD FSR, Intel XeSS en Unreal Engine's TSR.

Framegeneratie wordt ook ondersteund. Bij het wijzigen van de instellingen hoeft de benchmarktool niet opnieuw opgestart te worden - alleen de ray tracing-instellingen worden momenteel niet correct toegepast zonder opnieuw op te starten. Verder is er een bug bij het selecteren van resoluties met een andere beeldverhouding (bijv.

16:9 op een 16:10 monitor). Hiervoor moet u vooraf in Windows een resolutie in de gewenste beeldverhouding instellen. Ondanks het feit dat shaders worden gecompileerd bij het opstarten van de benchmarktool, merkten we tijdens onze tests nog steeds enkele stotterin.

Copyright @ 2024 IBRA Digital